No Excess fashion copy, collectieboek & website

“Ontwikkel een overall story-line voor onze campagnes”

Voor kledingmerk No Excess ontwikkelde ik samen met het creatief team een story-line voor de nieuwe wintercampagne. Thema: Amsterdam. Ik ontwikkelde het karakter, Thomas, en schreef Engelstalige fashion copy voor verschillende communicatie-uitingen, zowel voor B2B als B2C.

Bekijk meer werk voor deze klant

Engelstalige fashion copy voor No Excess

Het karakter ‘Thomas’ heb ik verder uitgewerkt in Engelstalige fashion copy:

  • overall storyline voor aankomende seizoenscampagnes
  • uitgewerkte storyline voor het winterseizoen met als thema Amsterdam
  • creatieve copy: Thomas’ story
  • productteksten voor sales-brochure
  • Amsterdam-tips van Thomas, voor sales-brochure

Over No Excess

No Excess is een mannenlabel van eigen bodem, gericht op down-to-earth mannen met gevoel voor stijl.

(Copyright beeldmateriaal: No Excess)

No Excess fashion copy, webcopy en productteksten No Excess fashion copy, webcopy en productteksten No Excess fashion copy, webcopy en productteksten No Excess fashion copy, webcopy en productteksten No Excess fashion copy, webcopy en productteksten No Excess fashion copy, webcopy en productteksten